ПСИХОКОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ЛИСТІВКАМИ ЯК ЗАСІБ ВІДОБРАЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ КЛІЄНТА

Автор(и)

  • В. Й. Бочелюк

DOI:

https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2021.2.2

Ключові слова:

психокорекція, внутрішній світ, невротичні клієнти

Анотація

У статті розглянуто аспекти психокорекційної роботи за методом кататимно-імагінативної психотерапії. Визна- чено, що цей метод ефективний у роботі із невротичними клієнтами, які не можуть проговорювати власні проблеми, або їхні проблеми є настільки болючими, що витісняються у несвідоме. Метод кататимно-імагінативної психокорекції порівняно новий для суспільства, механізми його роботи тільки-но починають використовуватися психологами та психотерапевтами. Проводиться усе більше досліджень несвідомо- го як певних механізмів поведінки людини (так званих архетипів) та взаємодії із колективним несвідомим, а також як саме за допомогою образів відбуваються зміни у несвідомому, а згодом – і в свідомості людини.

Посилання

Дезуаль Р. Направленное фантазирование / Р. Дезуаль ; пер. с англ. Л. Хегая. Psychosynthesis Research Foundation Issue. 1966. № 18.

Зенкевич Т.Д. Основы сказкотерапии. Санкт-Петербург : Речь, 2007. 176 с.

Зенкевич Т.Д. Психодиагностика через рисунок в сказкотерапии / Т.Д. Зен- кевич, Е.А. Евстигнеева. Санкт-Петербург : Речь, 2006. 144 с.

Зинкевич Т.Д., Евстигнеева Е.А. Проективная диагностика в сказкотерапии. Санкт-Петербург : Речь, 2005. 152 с.

Зинкевич Т.Д., Евстигнеева Е.А. Путь к волшебству. Теория и практика сказкотерапии. Санкт-Петербург : Златоуст, 1998. 352 с.

Лейнер Х. Кататимное переживание образов / Х. Лейнер ; пер. с нем. Я.Л. Обухова. Москва : Эйдос, 1996. 330 с.

Лейнер Х. Основы глубинно-психологической символики. Журнал практического психолога. 1996. № 3, 4.

Франц М.-Л. фон. Психология сказки: толкование волшебныхсказок. М.-Л. фон Франц. Москва : Лабиринт, 2004. 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-28

Як цитувати

Бочелюк, В. Й. (2021). ПСИХОКОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ЛИСТІВКАМИ ЯК ЗАСІБ ВІДОБРАЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ КЛІЄНТА. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія, (2), 10-13. https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2021.2.2