РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ЗАСОБОМ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ТРЕНІНГУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2021.2.7Ключові слова:
комунікативні якості, корекційно-розвивальний тренінг, підлітки, порушення опорно-рухового апарату, спілкуванняАнотація
Стаття присвячена проблемі розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апара- ту засобом корекційно-розвивального тренінгу. Унаслідок складності та різноманітності фізичних дефектів і характеру їх прояву, а також своєрідних рис особис- тості, перед психологом спеціальної школи постає досить складне завдання. Воно полягає у розробці й організації методів активного соціально-психологічного навчання у межах психокорекційної програми розвитку комунікативних якостей. Ця програма має будуватися на основних принципах та розроблена відповідно до ряду особливостей, що висувають до психолога в роботі з підлітками, котрі мають порушення опорно-рухового апарату.
Посилання
Истратова О.Н. Справочник по групповой психокоррекции / О.Н. Истратова, Т.В. Эксакусто. [2-е изд.]. Ростов н/Д : Феникс, 2008. 443 с.
Психология затрудненного общения: Теория. Методы. Диагностика. Коррекция : учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений / В.А. Лабунская, Ю.А. Менджерицкая, Е.Д. Брус. Москва : Академия, 2001. 288 с.
Терлецька Л. Основи моделювання рольових ігор у тренінгу партнерського спілкування (практикум). Психолог. 2003. № 37 (85). С. 9–16.